Dagen för dan

Så imorgon är det dags😊
Har åkt ner till Kristianstad idag för att slippa en jätte tidig morgon imorgon
Startade i Halmstad efter att Elle skjutsat mig dit 💕 insåg redan där att jag kommer frysa, vilken kyla det var ute. 


Woohoo, passerade genom Hallandsås, hade liksom glömt bort att den tunneln var klar 😊
Leta leta leta upp och ner och ner och upp i Helsingborg 


Hittade som tur va rätt tåg mot Hässleholm 👍😊

Näää, tåget från Hässleholm till Kristianstad var inställt så då blev det försenad buss istället


Väl framme var det ett mysigt rum iaf, ska nog sova gott inatt iaf😊




Nyduschad i det underbara medlet sitter jag nu med min sista äckliga dryck, hoppas jag. 

Imorgon kl. 9 ska jag vara på plats på sjukhuset och jag hoppas då att jag har tappat 10 kilo för det är inte mycket kvar dit😊

Kanske skriver av mig lite imorgon med. 
Tills dess mina vänner
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0