Jobbar på

Kom in kl. 9.00 fick gå ner till op kl. 11.00, jätteskönt att slippa vänta längre än så. 


Läste lite i min bok under väntan på op, men hann som tur va inte så långt👍

Somnade gott och vaknade lika gott av en rar sköterska som körde mig och klappade mig på kinden samtidigt så där rart💕 Måste säga att de är super trevliga här på Aleris i Kristianstad. 
Det är en egen avdelning med eget uppvak som jag tyckte var superskönt, vi var bara 4 st där som mest ett tag var jag själv 👍

Vaknade till första gången vid 12.30 och sedan var det dåsigt ett bra tag. Fick senare gå till stolen och sitta ett tag där tills det var dags för promenaden till salen😊
Ska promenera 1 gång i timmen men sover ju så gott mellan så jag har bara gjort 2 egna promenader efter den till salen. 
Smärta? Ja i början gjorde det ont och det kändes som om jag hade lite magknip, som ökade när jag drack. Nu känns det mer som träningsvärk och inget extra när jag dricker. Är förvånad över hur bra det känns. 

Bara att promenera på 👍
Lugnt och skönt då vi bara är 7st sammanlagt på hela avdelningen 👍


Min kanna och min mugg😂 lite tabletter och grejen att blåsa i för lungornas skull.

Nu har jag dessutom hittat ett tv rum, så skönt att slippa stirra på väggarna och läsa bok. Det lär bli en del med det inatt om jag känner mig själv rätt. 😟 har alltid svårt att sova på sjukhus

Tills vi hörs igen
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0