4 månader

Nu ge det fått 4 månader sedan min op och jag mår prima👍🏻😊
Har tappt hela Ellen och lite till i vikt, helt sjukt när man tänker på det. Att jag har gått och burit på henne hela tiden😕
Fick på mig en tröja idag som jag fått av en kompis som gjort samma resa och den satt åt lite så jag tänkte ta av mig den men tittade i spegeln och såg att det gjorde inte något att den inte satt jättelöst 😊 frågade Ellen om jag kunde ha den och fick till svar att jag va skitsnygg💕😃☺️

Tog lite bilder nu ikväll på mig med samma klänning som jag hade dagarna innan op

Före bild

Efter bild
Klänningen hänger som ett tält snart 😁
Just med dessa bilder ser man att det händer saker hela tiden.


Fredags myset är inte riktigt det samma heller längre och väldigt mycket mindre som Kent och jag dessutom delar på👍🏻
Kent ja, han har också tappat i vikt på köpet liksom, ca 6 kilo så hans kläder börja hänga de med👍🏻
Till vi hörs igen
Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0