Drygt 4 veckor

Nu har jag bara några dagar kvar med purémat. Ska bli skönt att börja äta lite mer normalkost. 
Jag måste komma på något bra mellanmål att med mig till GHS förutom banan som jag äter nu. Behöver nog lite annan mat med beroende på vad de serverar oss där, hoppas matsedeln finns klar när jag är där på söndag. 


Har varit mycket nötfärs rätter nu, här nötfärslimpa


Tacos häromdagen 👍🏻😀

Idag kom jag till mitt första mål med viktnedgången, att kunna ha ridbyxor igen 😄💕👍🏻

Kanske kunde kommit i dem tidigare men provade inte förrän idag. 
Har hittat andra stallkläder som jag också kunde ha, mina elever kommer inte känna igen mig😂😂😂

Jag kan nästa inte fatta hur många kilo jag redan tappat. Känns nästan ofattbart😊

Tills vi hörs igen
Ha de Go vänner 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0